Jag kan inte leva i en värld där inte du finns.


Bilden är lånad från http://hellomiami.blogg.se.

Den här bilden symboliserar lite av min kärlek till F (och så blir man ju själv lite kär i dem när man ser dem på bioduken). Jag blev så intresserad av veckans bloggerska Frida och hennes ritningar och målande. Jag har länge tänkt att jag bör sysselsätta mig med en hobby och nu har jag kommit fram till att jag ska ta upp ritandet igen.
För att jobba än mer effektivt tänkte jag börja lyssna mer på musik på arbetstid (det har jag alltid gjort när jag pluggat och det funkar bäst på mig för jag jobbar liksom bättre då). Nu skulle jag vilja dela med mig av Stings "Shape of my heart" men jag vet inte hur man lägger upp det här så det blir en framtida fråga.

Kram så länge ♥

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

SV:

Tallrikarna från söndagsfikastunden kommer från Åhléns och det lilla fyrkantiga jag hade pepparkakorna på det är från Rörstrand, jag gillar också fyrkantiga tallrikar =)



Kram/Anna

2010-11-17 @ 11:20:49
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0