Lanvin ♥ H&M hysteri!

Sold out.
Förvånad? Nej, knappast. Folk beter ju sig som gamar.
Jag själv njuter istället av en kopp saffransté i våra nya tuffa tékoppar i rött (of course).
Jag kanske kikar in i nätbutiken imorgon. Men ärligt talat, denna hysteri får mig att må illa!
Man köper ju verkligen kläderna enbart för märket. Visst för att Lanvin gör enligt mig fräcka accessoarer så som skor och väskor och att priset blir avsevärt mycket billigare i och med samarbetet med H&M men... a-ne! det är inte värt att köa och tälta på gatan för att sedan slita med sig kläder som om det gällde livet eller döden.
Jag gillar i alla fall inte den stilen, jag kör på det som är snyggt på mig och i mina ögon. Oavsett märke, ursprung, färg m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0