Good morning to You!

Det är väl ingen som undgått att vi går mot mörkare tider. Visst är det svårt att åma sig ur sängen sådär på morgonkvisten, då man hellre ligger kvar under det varma täcket och bara blundar, bara lite till....
Det här blir nog mitt första morgoninlägg hittills, men kanske en bra vana för då kanske jag kommer upp lite tidigare om mor'narna. Jag ska väl egentligen inte klaga, min pojkvän går hemifrån kl. 7 (och då har jag knappt öppnat ögonen). Men så'nt är livet!

Senare ikväll har Livgardets Dragonmusikkår tillsammans med Urban Agnas brassfest konsert på Sveriges Radio, studio 2. Som den stalker jag är kommer jag naturligtvis att närvara!
För mer info se: http://www.forsvarsmakten.se/sv/Forband-och-formagor/Forband/Livgardet-LG/Nyheter/Livgardets-dragonmusikkar-moter-Urban-Agnas/

Ha en fortsatt fin morgon, så hörs vi senare! Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0