Vilken balfrisyr ska jag välja?

Ja, det är inte bara att ruffsa lite i håret. Man vill känna sig lite extra fin. Speciell. Men det är inte så enkelt som man kanske skulle hoppas på... visst kan man gå till närmaste frisör, men det är ju inte direkt billigt.
Jag kan verkligen inte bestämma mig. Hjälp! Vad tycker ni?

Här om dagen lekte jag själv fram en rätt så fräck frilla, se nedan.


Jag har tänkt mig en fin blomma i håret. Röd passar ju bra då klänningen går i vinrött. Nu testade jag ju bara hemma på kammaren men i skarpt läge vill jag inte ha massa synliga små hårklämmor. Däremot några glammiga strasstenar skulle sitta fint (som på bilderna ovan). Frågan är bara hur detta som bäst kan hålla hela kvällen?!


Jag blev lite inspirerad av Jessica Albas mycket eleganta håruppsättning. Den ser dock lite för avancerad ut för att kunna göra på sig själv. Har du något bra tips?

Om jag inte ska köra på den "hemmagjorda" frisyren tycker jag att tjejen nedan har en grymt snygg frilla! Men - då behöver jag ha extensions! Vad tror ni skulle passa mig bäst? Kommentera gärna!
Balen är nästa fredag 14 oktober.


Bilden: hittade jag hos http://jlunde.blogg.se/category/frisyrer.html när jag sökte på google.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den som du gjorde var ju fin! med blomma är ju super!

2010-10-06 @ 22:57:10
Postat av: Anonym

jag tycker starkt om den med blomman :) den röda färgen är sjukt snyggt, till din hårfärg !

2010-10-06 @ 23:06:59
Postat av: matwraken

Halloj! Titta gärna in på vår härliga, roliga men annorlunda matblogg. Som drivs av oss, två tjejer från linjen hotell och restaurang i Umeå.

Pussar och kramar från, Malin och Mette (matwraken)



Ps. Gillade frillan längst ner:D

2010-10-06 @ 23:08:19
URL: http://matwraken.blogg.se/
Postat av: j

blomma ska det vara. blomma och locktång!

2010-10-07 @ 00:23:04
Postat av: KäckaBecka

Nejmen, vad är det jag ser! Har du blogg? Herregud.. haha, de visste jag inte! Hur går det då? Hinner du med att skriva? :P

2010-10-07 @ 07:52:59
URL: http://kackabecka.se
Postat av: Elins blogg

Jag rekommenderar verkligen det nagellacket! Det är helt perfekt, och alla som jag känner som köpt det har också blivit helt "kära" i det. Skynda innan det tar slut.. ;)



Kram, ha en fin dag!

2010-10-07 @ 08:10:56
URL: http://elinhammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0