God morgon lördag!

Det blev en lång sovmorgon för min del. Skööönt, säger jag bara! Jag var helt slut igår kväll, jag skulle testa en androidapp "easysleep sound machine" och jag valde in the rain... det är så mysigt med regnljud. Och det måste ha fungerat för när jag vaknade imorse var mobilen fortfarande igång...


Det blev en sen frukost framför reprisen av "Project Runaway". De stackars designerna skulle tänka nytt. De blev avsläppta på det enda inköpsstället; en supermarket där de skulle hitta material till en sexig, lyxig aftonklänning... vadå, med pumpor eller? :) Den mest feminina av herrarna kom på en lysande idé med blasten av majskolvarna. Jay's design med foliedress med någon rosa puff som "bolero" var också rätt läcker men majskolvklänningen var ändå den bästa designen, enligt mig.


Nu ska jag leta fram ett roligt salladsrecept för kvällen i någon av alla mina receptböcker samt hinna med att måla naglarna med mitt nyinköpa O.P.I. nagellack. Jag ska nog hinna med en liten promenad i det fria innan mina partypinglor dimper in runt sextiden. Fast nej, nu ändrade jag mig. Regnet öser ner utanför fönstret. Ingen promenad. Mysa inomhus!

So far, so good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0