Halv åtta hos mig


Nä, nu talade jag inte helt sanning. Våra gäster dök upp redan klockan sju. Med två hundar dessutom! Liten och stor kan man väl säga. Jag hade inte förväntat mig att de skulle komma så bra överrens, så det var ju positivt! Dom var så snälla hela kvällen. Donna inspekterade Miley som skuttade runt lite hur hon hade lust till :)

Som jag skrev i ett tidigare inlägg har jag, min pojkvän och två vänner till börjat köra på middag en gång i veckan á la halv åtta hos mig. Första gången var vi hemma hos Mickis, idag var det min och Filips tur. Det är en supermysig idé som jag tycker alla borde pröva!


Vårat vardagsrum i en lya på Söder. Donna. Miley och jag.

Mickis (ser ut som en japansk geischa med min fantastiska blixt!). Linnea. Min älskade sambo Filip.


Filip körde med sin nyfunna specialitet: fisksoppa med skaldjur (mycket enkel och supergod!),
tillbehören aioli och en bit bröd.

Till efterrätt bjöd jag på chokladmousse med hallon och en klick grädde till. Mums men mättande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0