Ljuvlig onsdag!

Jag mår så bra idag, trallala!
Jag har städat mitt skrivbord så fint, rensat ut gammalt bråte, städat och ordnat i mina hyllor och lådor. Nu äntligen kan man börja ta tag i alla post it-lappar som snart svämmar över...

Utanför fönstret skiner solen mot mig. Jag är glad idag. Det kan bero på att min morgon startade kanon! Gick upp i tid, pigg och utvilad, åt en rejäl frukost bestående av havregrynsgröt med äpple, kanel och lite lingon till. Uppdaterade mig framför Gomorron Sverige och gick för en gångs skull (!) hemifrån i lagom tid. Var på jobbet tjugo över åtta. Igår kväll ville jag egentligen tillbaka till jobbet, längtade liksom till att få städa upp inför hösten. Och här är vi nu.

Funderar på att införskaffa mig några fina gladioler att muntra upp med vid skrivbordet. Ja!
Här nedan ser ni också lite bilder på slutresultatet efter mitt och M's shoppande här om veckan, som resulterade i tre nya urtavlor.


Den översta "spegel-bollampan" samt de två vita i översta högra hörnet.

Senare ikväll planerar jag att svida om till träningskläder, ta mitt pick och pack vidare till Friskis&Svettis och utöva lite härlig upplyftande kickboxning.


Härliga höst, here I come!

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

SV:

Ja återkom gärna med hur chokladkakan/tårtan blev och om den var svår att baka (men enligt min chef är den busenkel och han är tydligen ingen storbakare, så det bådar ju gott) Att den smakade ljuvligt det vet jag men har ju inte ännu testat att baka den själv =)



Ha en forts fin höstdag!



Kram/Anna

2010-09-22 @ 14:51:01
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0