Mysdag

Blev tidigare bjuden på kladdkaka med grädde (på en torsdag!) av VD:n som berömde alla på jobbet som hjälpt till med ett lite större projekt de senaste dagarna. Mums!



Snart fika (igen!) med mor och bror, som sedan drar sig vidare till Queen-msuikalen "We Will Rock You". Jag såg en förhandsvisning av den fredagen den 3e september. Den var fantastisk! Blir fortfarande exalterad bara av att minnas. Såg den för första gången i London i somras och planerade heller inte att se den en andra gång, men gratis är gott :)

Min kväll fortsätter sedan med förberedningarna inför kvällens middag á la halv åtta hemma hos mig. En ny grej som jag, min sambo och två vänner till börjat köra med :) Jättemysigt!
Mer om kvällen får ni veta senare :)


Bilderna är tagna från Bruka Designs hemsida. Vilken inspirerande och rolig butik alltså!

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Åhh vad gott med kladdkaka, nu blev jag sugen på det också ;-)



Tack snälla för din kommentar, vad glad jag blir att du gillar bloggen!



Mattan du undrade över kommer från danska Linie Design och finns bland annat här:



http://www.lannamobler.se/website2/sv/rya/linie-design-ryamatta-maltino-vit.php



Ha en fin kväll!



Kramar/Anna

2010-09-16 @ 17:25:33
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: linnea

Mys! kul med blogg agnes =) kram linnéa

2010-09-17 @ 13:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0